Черкасців закликають доєднатись до розробки брендбуку та іміджевої стратегії міста

Розробка брендбуку та іміджевої стратегії міста Черкаси продовжується. Черкасців закликають доєднатись до цього процесу.

Про це інформує пресслужба департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міськради.

Хороший, цікавий та «працюючий» бренд міста – це його реклама та візуальна ідентифікація, що не просто підвищує його рейтинги серед туристів та містян, але й сприяє залученню інвестицій та розвитку бізнесу.

Черкасців закликають доєднатись до розробки брендбуку та іміджевої стратегії міста

Сучасна тенденція – це створення візуального обрамлення міської ідентичності. У світі та Україні, зокрема, вже згенеровано низку успішних брендів та візуальних рішень для них. Так, відомий всім бренд міста Нью-Йорк із сердечком та шрифтовий логотип Парижа, в який інтегровано символ міста – Ейфелеву вежу. Серед українських міст найпомітнішим досі є Львів із його «пряничними» баштами та Одеса із якорем-серцем.

Фахівці прогнозують, що до 2025 року 75% населення планети житиме в містах, тому саме ці населені пункти будуть усе більше конкурувати між собою за нових жителів, кваліфікованих працівників та туристів. І найдієвішим способом є брендинг території, що наразі триває у Черкасах.

Брендинг території – це доволі тривалий процес, адже основне місце у ньому займають тематичні дослідження, проведення різного роду опитувань, збір та узагальнення аналітичних даних про всі переваги території. Чим якісніше ці етапи будуть проведені, тим ефективнішим буде кінцевий результат.

Черкасців закликають доєднатись до розробки брендбуку та іміджевої стратегії міста

Саме так у Черкасах і розпочався процес брендування, що тривав декілька місяців та став основою для подальшої розробки брендингу та іміджевої стратегії міста. Зараз Департаментом освіти та гуманітарної політики спільно з Агенцією туристичних ініціатив та компанія White Studio Design розпочалась робота над створенням іміджевої стратегії міста Черкаси, айдентики та брендбуку.

Долучитись до цього процесу може кожен містянин: студенти, учні, науковці, творчі люді, політики, бізнес і всі ті, хто любить наше місто і хоче «допомогти йому» розкрити прихований потенціал та вразити всю Україну.

Для створення візуальної ідентифікації міста, та планування подальших кроків у просування необхідно почути думку абсолютно кожного черкасця, адже саме наші жителі є носіями бренду міста Черкаси.

Переходьте на сайт-візитку та знайомтесь із етапами розробки, туристичними принадами міста та дивіться на просто красиві фото різних локацій Черкас: https://cherkasy-promo.com

Там  також ви можете приєднатись до робочої групи, якщо готові повністю поринути в цей процес.

Також допомагайте у створення іміджевої стратегії за посиланням: https://airtable.com/shrt1yzaaWlXWydAr

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *