Майбутнє за двоколісними або повільними кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

розміщено в: Опитування, Проєкти, Суспільство | 0 | 234
Велоком’юніті вже сформувалася.
Автомобіле-орієнтовані люди теж, здавалося б, все частіше починають надавати перевагу мандрівкам містом на свіжому повітрі, а не в зачиненій кабіні.
Радянське уявлення: «якщо людина купила авто, вона має всюди на ньому їздити», повільно, але впевнено витісняється сучасним підходом до мобільності.
Звісно, до велопланети нам ще далеко, але про велоЧЕРКАСИ вже можна помріяти. Тож пропонуємо до вашої уваги думки містян про велосипеди в їхньому житті та покращення стану велоінфраструктури в улюбленому Че.
Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)
Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

Анастасія Калітка, студентка 2 курсу

Я дуже рідко їжджу на велосипеді, адже в мене його немає, але коли маю можливість, то можу кататися цілими днями.

Інфраструктуру міста потрібно поліпшувати обов’язково. Зараз тільки в деяких районах міста є добре пристосовані дороги, а щоб до них доїхати можна вбитися по дорозі, а ще, через те, що не в усьому місті є велодороги, потрібно їздити по дорозі або пішохідному тротуарі, а це ДУЖЕ незручно.

Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

Віталій Бурлака, студент 2 курсу

Думаю, кілька зайвих велодоріжок ніколи не завадить, адже є багато людей, які використовують цей транспорт, як основний. Тому для них це буде практично та безпечно.

Сам велосипед не використовую зовсім. Користуюся машиною, для мене цей транспорт значно кращий, оскільки можна швидко та зручно дістатися з пункту «А» в пункт «Б». Звичайно, це дорожче, вимагає більших навичок та не завжди швидко, оскільки можуть бути затори, через які дорога, яка б на велосипеді займала б 20 хвилин, на машині може займати навіть годину.

Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

Даяна Пуш, студентка 1 курсу

На жаль, у повсякденному житті я використовую велосипед дуже рідко. Тому лише на канікулах я можу декілька разів на місяць влаштувати велопрогулянку разом із друзями.

Треба брати приклад із європейських країн й облаштувати місто більшою кількістю доріжок для пересування велосипедистів. Я часто бачу людей на велосипедах, які їдуть по тротуару та заважають пішоходам. Непогано було б створити декілька «зелених зон» та парків для жителів міста, наприклад, зайнятися озеленням територій навколо «Долини троянд» та Першотравневого парку або, скажімо, району Д/хімселища. Я також вважаю, що аквапарк або музичний фонтан із освітленням − це те, чого не вистачає Черкасам.

Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

Анна Мамай, студентка 3 курсу

Насправді, хотілося б більше користуватися велосипедом у повсякденному житті, але зараз у мене його немає, тому інколи позичаю його у друзів.

Вважаю, що поліпшувати велоінфраструктуру вкрай потрібно, адже від цього залежить не лише комфорт, а й безпека людей. Варто звернути увагу хоча б на жінок із колясками на вулиці або людей похилого віку, які не можуть ухилятися від велосипедистів, які часто «пролітають» по тротуару.

Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

Богдан Намєснік, рятувальник

Велосипед у повсякденному не використовую, тому що люблю комфорт. Обираю автомобіль або громадський транспорт.

А щодо інфраструктури міста, погоджуюся з думкою, що її потрібно покращувати вже зараз, адже це це забезпечить зменшення кількості ДТП в місті як для велосипедистів, так і для пішоходів, і, звісно, для водіїв автомобілів.

Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

ФОТО Максим Молочко, консультант

Двоколісний транспорт – це моя пристрасть! Велосипедом користуюся майже завжди. Для мене це один із найшвидших способів дістатися пункту призначення у місті, особливо в час-пік.

У Черкасах, на жаль, розмов про буфери для велосипедистів більше, ніж результату. Хотілося б якісного облаштування доріг та велопаркінгів, бо ж вони в Черкасах є, магазини й самі встановлюють їх на своїх територіях, однак без охорони та поза зоною уваги залишити свій велосипед ризикне не кожен.

Майбутнє за двоколісними або повільними  кроками до велоЧЕРКАС (Опитування)

Анна Хомік, лікар фізичної та реабілітаційної медицини

Я майже не використовую велосипед у повсякденному житті, оскільки просто не вистачає часу на неспішну прогулянку містом, а до роботи шлях займає значний проміжок часу навіть на автомобілі.

Велоінфраструктуру потрібно обов’язково покращувати, особливо вздовж завантажених доріг і вулиць. Черкаси, на жаль, не належить до міст із розвиненим велосипедним рухом, хоча кількість активістів та любителів помітно збільшилась. Це навіть не має бути питанням: використовуєте велосипед чи ні. Облаштування окремих ділянок для користування транспортом – це забезпечення правил дорожнього руху, у якому все оточення бере участь незалежно від ролі.

Думаю, також варто наголосити: щоденні поїздки на велосипеді на роботу покращують не лише дихальну систему, але й імунітет.

Дарія Прудіус

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *